Grădiniţa Edustar dorește ca fiecare copil să se dezvolte liber, integral și armonios, să dobândească cunoștințe, capacități și atitudini necesare activității viitoare în școală și societate, să le formeze un comportament tolerant, care să stimuleze repectul, înțelegerea și să-i implice în acțiunile comunității.

Grădinița Edustar în parteneriat cu părinții și alte instituții publice,au ca obiectiv o educație excelentă,pregătind și instruind preșcolarii în vederea unei dezvoltări holistice.

Calitate şi profesionalism        

Comunicare

Spirit de echipă

Creativitate şi realism

Integritate

Responsabilitate

Implicare

Toleranţă

Spirit civic Incluziune şi integrar

Incluziune şi integrare

Grădiniţa ”EDUSTAR” creează ambientul de colaborare, disponibilitate, calm si buna dispoziţie, pentru ca toţi copiii care sunt educaţi aici să poată creşte şi profita de şanse egale de educaţie şi instruire.

Activitatea didactică se bazează pe experienţa cadrelor didactice bine pregătite, cu o formare profesională permanentă, care folosesc o metodologie creativă şi participativă realizată în parteneriat cu familia.

Procesul instructiv-educativ este modern şi de calitate pentru că există o bază didactico-materială adecvată, se utilizează strategii didactice moderne şi metode de învăţare active, bazate pe joc, care să încurajeze curiozitatea, creşterea încrederii în forţele proprii, capacitatea de a relaţiona cu ceilalţi copii şi cu adulţii.

Preocuparea permanentă a cadrelor didactice este aceea de a adapta activităţile particularităţilor de vârstă şi individuale ale copiilor şi intereselor manifestate de aceştia.

Un program educaţional ce respectă planul de învăţământ şi programa activităţilor instructiv-educative în vigoare;

Un învăţământ modern care tine seama de ritmul fiecărui copil şi de nevoile sale afective şi de joc;

Valorizarea potenţialului, disponibilităţilor şi aptitudinilor manifestate de copii;

Un învăţământ global, integrat şi creativ care are la baza interesul copiilor;

Șanse egale pentru toţi copiii la instruire şi educaţie;

Respectarea ritmului propriu de înaintare în cunoaştere al fiecărui copil;

Utilizarea jocului ca activitate fundamentală a copilului, care îi formează deprinderi şi perceperi care prefigurează personalitatea în formare a acestuia;

Strategii didactice activ-participative, bazate pe joc, care sa determine copilul să ia parte activ la propria sa formare;

Un sistem educaţional deschis spre viitor;

Activităţi dinamice atât în grupă cât şi în aer liber, interesante şi relaxante;

Utilizarea în cadrul activităţilor a materialelor didactice şi mijloacelor de învăţământ moderne;

Jocul folosit ca mijloc de socializare, de cunoaştere a lumii, a mediului natural, social şi cultural, de comunicare, de relaţionare şi de prietenie;

Conţinuturi selectate după criterii ştiinţifice, adecvate nivelului de înţelegere şi tipului de învăţare specifică;

Flexibilitatea şi creativitatea în proiectarea didactică, cu scopul de a face învăţarea individualizată, centrată pe copil;

Resurse materiale suficiente cantitativ, accesibile, funcţionale, distractive care permit individualizarea instruirii.

Asistență medicală permanentă.

Psiholog.